Lang hebben we volgehouden om geen stickers te laten maken dat assistentiehonden welkom zijn. Waarom? Omdat er een wetgeving is dat assistentiehonden toegelaten dienen te worden en het eigenlijk niet nodig zou moeten zijn dit middels een sticker te vermelden bij een ingang van een openbare of publieke ruimte.

Maar omdat de aanvraag groot is, van zowel assistentiehondgebruikers als vanuit bijvoorbeeld mkb of horeca, hebben we besloten tóch stickers te laten drukken. Een welkomststicker voor álle gebruikers van álle assistentiehonden!

Met elkaar moeten we alle Nederlanders laten weten dat assistentiehonden volgens wetgeving overal welkom zijn. Weet jij een winkel, hotel, restaurant, camping, huisartsenpraktijk, tandarts, ziekenhuis, sportclub, bibliotheek…, kortom een locatie waar iemand zonder assistentiehond óók welkom is, waar deze sticker niet mag ontbreken? Stuur dan een mailtje met je adresgegevens en het aantal stickers dat je hebben wilt naar info@stichtingga.nl o.v.v. ‘Aanvraag sticker’, dan komen ze er aan!
(adresgegevens zullen na het versturen van de stickers verwijderd worden en zeker niet gebruikt worden voor andere doeleinden)