Het Podcast-team van Stichting GA! maakt deze podcast omdat ze het leuk vinden om alle assistentiehondgebruikers en andere belangstellenden te informeren over algemene en actuele zaken op het gebied van assistentiehonden en hun gebruikers. We zullen dit onder andere doen door meningen te uiten en discussies te voeren.

Onderwerpen kunnen zijn:
– activiteiten van Stichting GA!;
– verduidelijking over wet- en regelgeving;
– toegang en toegankelijkheid met een assistentiehond;
– activiteiten voor of door vrijwilligers;
– de uitleg en vorderingen van de toekomstige CEN-normering voor assistentiehonden;
– alle andere relevante informatie.

Het podcast-team bestaat uit:
Yvette van Leeuwen met blindengeleidehond Niels
Rianne Tetelepta met voormalig moederhond Nikita
Sidney Tetelepta met blindengeleidehond Pablo

Heb je, op welke manier dan ook, te maken met een assistentiehond, bijvoorbeeld als gebruiker, maar ook MKB, horeca, vervoer, als organisatie die assistentiehonden opleidt? We zouden het leuk vinden als je zelf ervaringen, ideeën, op- of aanmerkingen hebt die je wilt delen en onderdeel wilt zijn van onze podcast. Stuur dan een bericht naar info@stichtingga.nl en wie weet, praat jij de volgende keer mee!

Disclaimer:  Het podcastteam en iedere gast spreekt zijn of haar eigen mening uit. Wij zullen dit ook niet censureren, ongeacht of we deze mening delen of niet. We hebben respect voor ieders mening, emotie of standpunt.