In de (nabije) toekomst zouden we graag willen gaan werken met ambassadeurs. Deze ambassadeurs willen we graag in kunnen zetten voor bijvoorbeeld promotie van onze stichting, voorlichting en andere zaken. Via twitter is deze week al een oproep gedaan voor belangstellenden. Mocht je zelf ook belangstelling hebben en heb je een idee hoe je invulling zou kunnen geven aan dat ambassadeurschap dan vragen we je om dit bij ons kenbaar te maken. Via onze site www.stichtinggebruikersassistentiehonden.nl kun je onze contactgegevens vinden. Hier kun je via een contactformulier of via een link naar ons mailadres je belangstelling kenbaar maken. Over enkele weken gaan we de reacties inventariseren en gaan we contact leggen met alle belangstellenden.

Op vrijdag 20 maart hebben Sidney en Frank een gesprek met het KNGF. Het is de eerste afspraak van een reeks afspraken die nog moet volgen met alle scholen. In deze gesprekken willen we de verbinding gaan leggen tussen de scholen en onze stichting.

In de komende week informeren we jullie over de stand van zaken met betrekking tot de voorbereiding van de enquete die we nog deze maand gaan uitzetten over toegankelijkheid van ziekenhuizen.