We zijn benaderd met de vraag of we eventueel mee willen werken aan een item over vakantie ervaringen met een assistentiehond. Uiteraard willen wij dit graag doen en hebben we na overleg met de vraagsteller besloten een bericht te plaatsen op deze website als ook op onze Facebookpagina.

Ben je wel eens op vakantie geweest met je assistentiehond? Was dit in het buitenland of in Nederland? Heb je voorzorgsmaatregelen moeten treffen voordat je op vakantie ging? Tegen welke problemen ben je mogelijk aangelopen gedurende je vakantie? Heb je tips voor mensen die op vakantie willen gaan met hun assistentiehond?

In de loop van volgende week hebben we weer contact met de makers van het item en zullen we verder bespreken wat precies de verdere stappen zullen zijn. Al jullie opmerkingen willen we graag meenemen in dit gesprek. Uiteraard zullen we niet toestaan dat jullie namen gebruikt worden in een item zonder jullie uitdrukkelijke toestemming. Daarom kan je je ervaringen ook altijd via email met ons delen (stichting@gebruikersassistentiehonden.nl).

Helaas kunnen en mogen we de naam van de makers van het item (nog) niet bekend maken zolang niet zeker is dat het item ook daadwerkelijk gemaakt gaat worden. Uiteraard houden we jullie op de hoogte.

This Post Has One Comment

1. alma

Ik ga sinds 2008 mee met het vaar schip de Henri dunant, ik heb Storm sinds 2011, en hij is welkom in alle vertrekken aan boord, maar ook met uitstapjes,. Daar naast als het een lange vaarroute is voor. die dag, is er altijd een pitstop in de sluis voor de hulphond. Gasten worden op de hoogte gehouden, wat wel en niet mag bij een hulphond,. Kort om daar is wat betreft een hulphond zoveel mogelijk.