Landelijke Estafette    12 – 20 mei 2018  Samen door heel Nederland voor de Toegang van onze Assistentiehonden

Landelijke Estafette

Gebruikers van assistentiehonden gaan samen met hun assistentiehond in negen dagen het hele land door. Dat doen zij met een eigen gekozen vervoermiddel: lopend, met de rolstoel, handbike, met de bus, de trein, auto.
De assistentiehonden krijgen een stickerlichtje aan de riem omgedaan. Dit stickerlichtje wordt telkens doorgegeven aan de volgende assistentiehond op de route.

Welkomstickers

In elke stad/dorp/gemeente op de route plakken deelnemers welkomstickers op het raam van een bedrijf / winkel / praktijk / gemeentehuis / sportkantine of iets dergelijks. Zo plakken we door heel Nederland stickers en maken we de toegankelijkheid voor onze assistentiehonden zichtbaar!
Wil jij ook welkomstickers plakken maar ben je geen deelnemer aan de estafette? Tijdens de tocht kun je deze ophalen bij de organisatie, ook bij de start op 12 mei en de finish op 20 mei.

Programma

Wil je gaan kijken hoe het de estafette verloopt, wil je deelnemers aanmoedigen? Heel graag. Hieronder het programma. Let op, het programma kan mogelijk nog worden aangepast. Check op de dag zelf op deze pagina de laatste programma-informatie. http://www.bultersmekke.nl/nieuws-en-a…/landelijke-estafette

zaterdag 12 mei
start in Den Haag op het Plein voor de Tweede Kamer. Startschot door Vera Bergkamp, TK-lid voor D66