Beste Mensen,

Allereerst wenst Stichting Gebruikers Assistentiehonden iedereen alle goeds voor 2016 toe!

Wij willen iedereen enorm bedanken voor het massaal delen van onze vuurwerkfoto’s. Het was voor ons de eerste keer dat we dit gedaan hebben en hopen het in dit jaar grootser aan te kunnen pakken. Het was een succes!

Ook willen we alle nieuwkomers welkom heten. Door jullie support wordt de term “Assistentiehond” steeds meer een begrip en alles waar de stichting zich mee bezig houdt bekender. Eén van de dingen waar we ons ook in het nieuwe jaar helemaal voor inzetten, is 100% toegankelijkheid voor de mens met zijn/haar assistentiehond. Een grote uitdaging waar we helemaal voor gaan!!

Iedereen bedankt voor zijn/haar inzet in het afgelopen jaar en laten we er met elkaar een succesvol, begripvol en toegankelijk nieuw jaar van maken!

Namens het team van Stichting Gebruikers Assistentiehonden,

Sidney, Sarina, Sylvia, Francis, Jan, Petra en Rianne