Gebruikers van Assistentiehonden,

12 april 2016 was een hele mooie dag rondom het VN-Verdrag gehandicapten, een mijlpaal en een nieuw begin!

Stichting Gebruikers Assistentiehonden doet een beroep op alle gebruikers van assistentiehonden om samen met ons verder te strijden voor de rechten en belangen van alle gebruikers van assistentiehonden. We zijn er nog lang niet. Wij hopen dat wij op jullie allemaal een beroep kunnen blijven doen zodra dit nodig is.

De stichting zal betrokken blijven bij de uitvoering van het VN-Verdrag. Blijf je toegangsweigeringen melden bij ons Meldpunt via Facebook, mail, WhatsApp (06 19 01 10 81) of via de website www.stichtingga.nl. Andere problemen vernemen wij ook graag!

Stichting Gebruikers Assistentiehonden zal zich blijven inzetten om voor alle belangen van gebruikers van assistentiehonden op te komen. Nogmaals dank aan jullie allemaal voor wat we tot nu toe hebben bereikt! SAMEN STERK!!

Namens Stichting Gebruikers Assistentiehonden
Sidney Tetelepta