Disclaimer

Hoewel aan alle pagina’s van de website van Stichting Gebruikers Assistentiehonden de grootst mogelijke zorg is besteed, bestaat de mogelijkheid dat delen van de informatie verouderd zijn of anderszins niet langer correct. Daarom kunnen er geen rechten aan worden ontleend. Stichting Gebruikers Assistentiehonden aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid die zou kunnen voortvloeien uit de inhoud van de pagina’s van de website.

In het bijzonder vallen links naar derden buiten de controle van Stichting Gebruikers Assistentiehonden, dat daarom voor de inhoud van de pagina’s van derden nooit verantwoordelijk kan worden gehouden. Stichting Gebruikers Assistentiehonden is niet verantwoordelijk voor de inhoud van die andere websites, voor de privacybescherming op die websites of voor de diensten die eventueel via die websites worden aangeboden.

Stichting Gebruikers Assistentiehonden bezit het auteursrecht op de informatie die via de website van Stichting Gebruikers Assistentiehonden wordt verstrekt. Dit geldt voor teksten, beeldmerken, logo’s, tekeningen, schetsen en fotomateriaal. Het is derhalve niet toegestaan de informatie te verspreiden of te kopiëren zonder schriftelijke toestemming van Stichting Gebruikers Assistentiehonden. Het gebruik van het logo van Stichting Gebruikers Assistentiehonden is alleen toegestaan na schriftelijke toestemming van Stichting Gebruikers Assistentiehonden.

Voor vragen over de website verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.